Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 oktober 2010

postheadericon Onödig redovisning...

Dagen idag har flutit på bra. Tyvärr har dagen gått segt i alla fall nu på morgonen då vi hade Drama. Inte så roligt med drama idag, men det fick gå. Redovisningen vi hade var bara en "utfyllnad" för att vi inte ska vara lediga kändes det som. Inget som betygssätts, så den var bara helt onödig. Efter skolan var det full rulle. Först iväg och handla, idag hade jag även besök av min älskling. När vi kom hem betalade jag räkningarna, lagade mat, diskade, städade och nu har jag fixat en sak till studiebesöker som vi ska på i morgon...

Kollar även på sista avsnittet av Ullareda idag, Tycker det är lite mysigt att kolla på det. Härligt folk!  Sen är det Lite sällskap senare ikväll med. Tycker det är roligt att kolla på... Sen är det sängen... I morgon är det studiebesök som jag skrev innan. Vi ska på studiebesök i Höör, på något som heter Malins Minne, någon som hört talas om det? Ska bli spännande. Det är knarkande kvinnor och deras barn som kan bo där för rehabilitering.

Nej nu ska jag mysa med min älskling!!

0 kommentarer: