Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 oktober 2010

postheadericon Frisören...

Igår fick jag sova ut, men trotts det var jag ändå trött... Äntligen fick jag tummarna ur och städade bilen, så nu glänser den som bara den, känns skönt:) Hämtade även ut mina saker som jag beställde på Panduro, så satt och pillade lite med det, kommer bli så bra när jag väl använder det. Har lite brist på tiden just nu för sådana saker. Tycker det är så himla tråkigt. När jag var hemma hos mamma och pappa så fick jag nybakad äppelkaka, mums! Satt även ute i solen och gottade mig, bara lapade in solen, så härligt, och varmt var det faktiskt för det var lä där vi satt...

Idag har jag varit i skolan, har faktiskt varit ute en hel del i naturen idag. Roligt. Får så himla bra idéer där! Efter skolan åkte jag in till stan för att göra om min permanentning, så får hoppas att det blir bättre denna gången och att den tar bättre.

Idag har jag även fruktansvärt ont i halsen, har haft det hela dagen. Känner mig inte alls kry. Jag som vill komma igång med min träning, men icke att det blir någon träning om jag har ont i halsen. Känns som om man aldrig går ner dem där kilona som behövs.. Blääää för detta! Varför kan man inte bara få gå ner dem där kilona man vill på en vecka, precis som i Bigest Loser, hade varit så skönt att slippa det den... Men vem har tid att hålla på och träna hela dagarna en veck i sträck? Inte jag i alla fall...

Nej nu ska jag ta och läsa lite, för i morgon har jag lovat bort mig till förskolan, ska hoppa in och vikariera några timmar i morgon, sen är det föreläsning efter det...

En gammal bil...

0 kommentarer: