Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 oktober 2010

postheadericon Lugnt!

Helgen har varit lugn. Har varit lite små sjuk så har inte gjort så himla mycket. Igår satt vi hemma hela dagen och bara degade. Jag började läsa en bok som ska vara utläst snart, men det är så intressant så längtar nästan tills jag ska börja läsa i den igen:) Idag har jag varit på praktikplatsen, men vi hade bara 7 barn, så det var 10 som var sjuka. Så jag kunde inte redigt göra det som jag ville, vilket var väldigt tråkigt. Men jag hoppas att det blir bra såhär med. Annars får jag ta mig tid att åka dit en annan dag. Nu ska jag bara plocka undan, damsuga och hänga upp mina nya gardiner. Sen ska jag nog ta mig an boken lite grann:)

I morgon fick vi en läsdag, då läsaren är sjukskriven denna veckan med, så det blir skönt. Men har mycket att göra ändå.

Tänk om man kunde få vara såhär brun nu:)

0 kommentarer: