Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 oktober 2010

postheadericon Fredag!

Idag är det fredag för er som missta det, inte nog med att det är fredag det är också den 1 oktober vilket innebär att det är ny månad och det är höstmånad. Men höst har vi haft ett tag innan, enligt mig. Så det är ingen skillnad på det.
Idag vaknade jag utvilad men en förkylning som hade slott på ordentligt, vilket inte alls är roligt. Men det är bara att stå ut med. Idag har jag varit inne i stan och gjort vid mina naglar, blev nöjd, men kanske lite för långa. Tur att jag fick med mig en fil, så jag kan fila ner dem lite. Efter det var det dags för en runda på stan med Zarah & Molly. Det var trevligt. Hann även med en fika:) Köpte mig en ny vinterjacka, men vet fortfarande inte om jag ska behålla den, tåls att tänka på... Ska till Ullared om en månad, kanske hittar en annan jacka där, som jag tycker bättre om. Nej måste verkligen sluta med att spendera mina pengar. Bara handlar om handlar. Men vissa månader blir det så tyvärr. Så nu blir det inga fler köp för min del. Han ändå ingen tid att ränna rundor i stan. Har mycket i skolan nu. Men som sagt idag har jag tagit mig tid att njuta av gott sällskap och gått en runda på stan...

Nu är det helg coh strax ska jag börja med maten. Nu blir det en lugnt kväll

3 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

Vilket datum ska ni till Ullared??

Anna sa...

det är bara jag som ska med. Det är en buss med "se & här och co", om du fattar vad jag menar. Så det är med hyresgästföreningen, åker med Lena och Malin. Har ni bestämt när ni ska iväg?

En skånsk Göteborgare sa...

Ja tror det vi åker nog den 30 oktober...