Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 september 2010

postheadericon Förkylning...

Jaha, då var det min tur att bli förkyld. Jag vill absolut inte det, men det är bara att ta det till sig och uthärda smärtan...

Så i veckan har det varit en del plugga, men ändå en del annat som jag har hunnit med. Denna veckan har jag/kommer jag att ta mig tid till andra saker som jag tycker är viktigt i mitt liv. I morgon ska jag göra nagelförlängning, efter det ska jag ta en fika med Zarah inne i stan ska bli trevligt för det var länge sedan vi träffades nu. Tyvärr så kommer det nog bli mer sällan, då skolan tar upp alldeles för mycket tid. Tycker synd om alla i klassen som har barn, som inte har tid att umgås med sina familjer!

Efter att jag träffat Zarah så kommer jag nog att vara ganska mör i kroppen med tanke på att jag är förkyld, så det blir nog bara en lugn kväll om jag känner oss rätt. Ska bli skönt.

Ikväll hade jag tänkt att jag skulle scrapbooka lite, är så himla sugen på det. Igår beställde jag nya saker på Panduro, vill bara ha dem NU, men tyvärr dröjer det över en vecka innan jag får dem. Är så sugen på att testa dem nu! Varför ska det ta så lång tid innan man får dem??

Nej nu ska jag mysa lite med mitt hjärta innan jag ska börja med maten!

0 kommentarer: