Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 september 2010

postheadericon Nu så...

Nu kan man verkligen se att det är en lägenhete vi bor i. Allt känns hur underbart som helst och jag ångrar inte ett dugg att vi flyttade. Kommer att trivas hur bra som helst här hemma:)

Det är till och med lite roligt att tvätta nu, men så är det alltid i början, hehe! Har faktiskt satt upp tvätt tid på torsdag för att tvätta handdukar, lakan och det som sitter på sängarna (vet inte vad det heter, skydd kanske)! Är inte så lätt att tvätta det här uppe, får passa på att göra det medans det är "gratis" !

Jag känner att jag har varit väldigt ofokuserad på skolan denna veckan. Skulle säkert ha läst en massa tills i morgon. Men jag känner att detta har gått före och jag får ta igen allt i veckan i stället.  Går i skolan bara måndag och halva onsdag, och på fredag har jag fältdag, då jag åker till min praktikplats. Ska bli spännande och se om det kommer några nya eller om det är några som flyttat...


Nej nu kallar sängen på mig, är fruktansvärt trött, så godnatt och sov gott!!

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Väntar spänt på bilder :) kanske även en inbjudan till nya lägenheten :) hihih!

Anna sa...

Ja visst. Bilder kommer upp, men har lite små saker kvar att fixa innan bilderna kommer upp:)