Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 september 2010

postheadericon Valet!

Det finns nog ingen skäl i detta landet som har missat att det var val igår, och jag tänker inte säga så mycket om det, för alla andra säger så mycket, så tänker inte lägga ner min tid på att gnälla...

Idag är det fältdag som väntar. Har en del uppgifter som ska göras, så hoppas jag hinner med alla idag... Annars har helgen varit lugn. I lördags var vi på Nova i Lund och shoppade, igår var vi på vikingamarknad i Näsum:) I veckan blir det nog lite lugnt i alla fall. Har ett arbete som jag ska försöka bli klar med idag, sen är det en annan grej som ska skrivas tills på torsdag, så hinner kanske bli klar med det i morgon, man kan hoppas:) Annars tycker jag inte att det händer så himla mycket... Patrik har börjat jobba idag, så nu kan jag skapa mina egna rutiner på morgonen, hehe. Skönt att vara hemma själv när man är ledig, blir mer gjort då, (inget illa menat älskling)..

Nej nu ska jag borsta tänder och plocka undan lite här hemma. Ha en bra dag!

0 kommentarer: