Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 september 2010

postheadericon Höst!

God morgon!

Idag gick jag upp lite för tidigt, så jag tänkte jag slänger in ett inlägg:)

Jo, vi kan nog konstatera att det är höst ute nu väl? Det ligger löv på marken och det blåser som bara den, är det inte höst då? Jag ska strax pinna bort till skolan, vi ska ha utomhus mattematik idag, så ska bli spännande. Ska säkert leka en massa:) Läraren som vi har matte i är jätte trevlig och verkligen duktig. Ska hon ha ett plus för:)

Annars blir det till att plugga idag med, men känner mig inte LIKA stressad nu. Har ett arbete som ska skrivas, det ska lämnas in på onsdag nästa veckan, men lika bra att börja på det. vet aldrig vad som händer, så man kanske inte får det gjort. Om klockan inte blir för mycket så ska vi nog försöka tömma källaren i den gamla lägenheten idag, om vi får plats med allt skit som är där, hehe.. I eftermiddag ska jag även iväg på träning, ska träffa en instruktör som ska visa mig lite nya saker, så hoppas det kommer bli bättre denna terminen med träningen :)

Fy fan vad det spöregnar ute nu, och jag som ska cykla om 10 minuter...

Tänkte jag skulle lägga upp en bild från Barcelona, men jag har fortfarande inte haft tid att kolla igenom bilderna, så kanske blir ikväll om jag hinner:)

0 kommentarer: