Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 september 2010

postheadericon YES!!!

Äntligen har vi blivit av med våran lägenhet. En stor sten som fall från hjärtat när jag fick reda på det innan idag. Den nya flyttar in redan den 1 vilket innebär att vi slipper en dubbelhyra till:)

Tyvärr har jag SKIT mycket att göra i skolan just nu, så helgen blir inte så rolig för min del. Men ändå ska jag hinna med 25 år fest och kalas, hur ska detta gå? Hinner jag inte får jag hoppa över kalaset, så är det bara...

Ikväll/natt är Patrik i Sölvesborg med grabbarna på öl-fest, så jag ska sova själv inatt. kommer vara jobbigt men jag hoppas jag kan få sova ändå.. i morgon är det fältdag ska bli trevligt att komma tillbaks och se hur det ser ut på avdelningen nu...

Lägenheten är snart i det skick som vi vill ha den, men jag väntar med bilder tills pappa varit här och satt upp alla lampor som ska upp, sedan kommer det ut bilder. jag lovar er!

Nej känner mig sååå stressad och trött så hinner inte skriva mer nu... Kanske ett inlägg efter helgen när det hela lugnat ner sig...

0 kommentarer: