Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 september 2010

postheadericon Plugg, plugg och åter igen plugg...

Ussh vad detta pluggande är tråkigt. Men det känns skönt när det väl är gjort. Som sagt, idag står det åter igen plugg på schemat. Eftersom vi flyttade vår enda lektion på fredag tills i morgon, så blir det ytterligare en läsdag denna veckan. Men jag tycker inte om läsdagar på en fredag, det blir inte så mycket gjort då, ni förstår säkert varför... Men idag ska jag lägga på ett kol och plugga som bara den. Så jag får allt gjort som jag vill ha gjort idag. Skulle behöva påbörja lite tills nästa vecka, men får kanske bli på fredag då.

Ikväll ska jag hem till en jobbarkompis på Alo vera (stavas det så?) party. Det ska bli trevligt att träffa alla från jobbet, för dem skulle tydligen dit.Så blir skönt att koppla av lite:)

Nej, lite frukost på detta sen är det dags att sätta fart här hemma. Ha en trevlig dag!

0 kommentarer: