Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 september 2010

postheadericon Tisdag!

Helgen har varit bra, har fått mycket gjort, men dock inte så mycket som jag hade velat. Men vi blev i alla fall av med den gamla lägenheten, vilket är UNDERBART skönt ska jag säga! Har storstädat här hemma, storhandlat satt upp tavlor och fixat med lite småsaker, så nu är det väldigt hemtrevligt här hemma, det är bara taktfläcken som ska upp, sen är allt som det ska vara:)

Denna veckan är ganska så slapp, har inte så många lektioner och inte heller så mycket läxa. Men visst det finns alltid något arbete man kan börja på, vilket jag tänkte göra i morgon. Men idag tänkte jag bara ägna mig åt dem sakerna som jag inte hann göra i helgen, tex sätta in alla miljoner papper i pärmen, träna och även fixa en sak inne i stan. När jag kommer hem ska jag laga mat och sedan ta tag i det där berget av disk som är inne i köket. USSH! Sen blir det nog Trou Blod (om det stavas så) ikväll, är inne på sista säsongen nu, så det är väldigt spännande:)

Annars så är det inget spännande direkt som händer, livet rullar på!!!

0 kommentarer: