Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 september 2010

postheadericon Söndag!

Det har varit en lång helg med mycket pluggande, tyvärr!!

I fredags är jag kom hem från praktikplatsen dök jag direkt ner i böckernas värld för att befinna mig där i några timmar. Efter det så körde vi lite ärenden och sedan bestämde vi oss för att stanna hemma. Vi var så himla trötta. Egentligen skulle vi på 25 års fest, men som sagt vi orkade inte det. Vi gick sedan och la oss tidigt efter en mysig kväll tillsammans:)

I lördags vaknade jag tidigt och var utvilade. Vaknade före Patrik vilket inte har hänt på flera år, så jag dök ner i böckernas värld ännu en gång för att befinna där i stort sett hela dagen. Förutom den timmen vi var på ekohallen. Efter ekohalls besöket fortsatte jag med min tråkiga bok att läsa, men vid 17 tiden så var jag äntligen färdig:) efter lite mat så kom Alex & Suzi på besök. kl 1 på natten befann vi oss hemma hos Jocke, kom hem kl 5 på morgonen och idag vaknade jag redan vid 11. Så inte många timmars sömn jag fått inatt. Efter att jag vaknat idag så var det dags för skolan IGEN.. Det är så tråkigt men det mesta är gjort nu, har bara lite saker som jag ska fundera över tills i morgon.Sen är det på det igen, mycket att göra i veckan med + att vi ska hinna med att städa i den gamla. Jaja det löser sig!!

nej nu väntar arbetet på mig...

0 kommentarer: