Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 september 2010

postheadericon En sanbb uppdateing...

Japp det blir det ikväll. Allt är bra med oss & vi lever:) Flytten har gått bra, har bara det ena källarförrådet kvar att tömma. Men det tar vi i veckan...

Idag har vi varit en runda till på Ikea, köpte en sängstumme och lite annat "små" skit:)

Nu börjar det se ut som en lägenhet här hemma, vilket känns väldigt skönt!! Har lyckats sälja både den gamla tv-möbeln och köksbordet. Trodde inte att det skulle gå så fort, så känns skönt:)

Tyvärr har vi inget internet, surfar på grannens som inte har något låst internet. Men går segt som bara den, så blir en snabb uppdatering idag/natt!! I morgon hoppas jag att pappa hinner komma, så han kan fixa internet till oss. Han ska även fixa en massa andra saker när han ändå är här hemma...

Nej nu ska jag väcka min sovande sambo i soffan, för att förflytta oss in i våran "nya" säng, ska bli spännande och se om den håller, hoppas på det!!

God natt & Sov gott!

3 kommentarer:

sara med Viggo sa...

Hoppas ni känner eran granne? Du vet att det är grymt olagligt och stora böter på sånt =P

Anna sa...

hehe. nej men det är det inte. Men det är väldigt ohyfsat... Vi har fått vårat eget att funka nu, så slipper "låna" av grannen...

Sara sa...

Jo att surfa på någon annans internet är olagligt.