Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 september 2010

postheadericon God förmiddag!

idag satte jag minsann på klockan på 8 redan, och när den ringde så kände jag mig väldigt utvilad. Så jag behöver nog inte så många timmars sömn som jag tror, vilket är bra. Igår kom jag inte i säng förens halv 12. Så ja en 8 timmars sömn är lagom skulle jag tro:)

Jo, som sagt idag är jag utvilad och det är bra att gå upp tidigt för då får man mycket gjort. Igår scrapbookade jag lite, så jag gjorde en ny framsida till min nya kalender som jag fick i skolan, så nu på morgonen har jag suttit och skrivit över allt i den nya kalendern (schema, tentor m.m), drygt men sådant som måste göras. Har även hunnit läsa lite, och nu sitter jag här. Ska till skolan en sväng på ett informationsmöte ang våra valbara kursen och den nya tredje inriktningsterminen som jag ska gå om 1 år... Så ska bli spännande och se vad dem har hittat på för kluriga saker till oss där. Efter att jag varit i skolan är det träning som gäller, ska bli skönt. Har fått ett bra "pass" nu som jag gillar, så det går faktiskt bra. Hoppas bara att kroppen tycker det samma.
När jag kommer hem ska jag skriva på en liten uppgift som ska lämnas in på torsdag, efter det ska jag hem till min älskade bror som fyller år idag, GRATTIS!! på lite fika, ska bli trevligt. Även kolla in deras nya lägenhet som dem bott i ett halvår, men jag inte har haft tid att åka dit. Eller tid har jag säkert haft, men ja inte blivit av med andra ord. Så ska bli trevligt. Får se om min gubbe följer med eller om han stannar hemma. Har har ett nytt projekt på gång som han håller på med...

Jaa, så ser min dag ut. I morgon har jag också bara en lektion, mellan 9-10,30, en föreläsning. Så får se om jag går på den eller om jag hoppar över det. Hade tänkt försöka klura ut min komplettering i morgon som jag fortfarande inte har gjort... Hoppas att det blir bra!

Som ni märker är det MYCKET skola hela tiden, tycker att det är sjukt mycket som ska göras denna terminen, gör inget annat än att pluggar känns det som. Men tyvärr får det bli såhär dem kommande åren, måste ta skolan i första hand känner jag. För annars kommer jag efter och det är inte roligt att ta igen en massa sen. Så tyvärr får det bli såhär...

Ojj, blev ett långt inlägg idag, hoppas ni har orkat läsa det:)

0 kommentarer: