Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 september 2010

postheadericon Fredag!!

Yes, idag är det fredag och inte nog med det det har trillat in lite pengar på kontot med:) Så nu är räkningarna betalda och jag har pengar över "Tjohooo", det är inte ofta det händer. Men det beror på att jag även fått lön denna månaden med:) Men jag är grymt irriterad på att jag på något sätt har lyckats klicka i så alla våra räkningar kommer på AUTOGIRO, vilket är det värsta jag vet. Man har ingen kolla på vilken dag dem drar pengarna. Jag vill ha e-faktura vilket är betydligt bättre för då kan man betala räkningarna när man vill. Så jhag får fixa med detta tills nästa månad, så hoppas allt blir bättre till den månaden...

Nej, nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, äta lite frukost och sedan ska jag sätta mig för att läsa lite litteratur, inte det roligaste men ibland är det faktiskt lite intressant:) Vid 1 tiden ska jag möta upp mitt hjärta inne i stan som ska köpa ny cykel och sedan fixa lite andra ärenden inne i stan.  Efter det ska jag möta upp mamma & pappa i den gamla, ska städa det sista. Pappa ska även måla om en vägg som vi var tvungna att fixa till. Sedan är det bara skurning av golven och sedan är det dags för besiktningen:) Efter att vi är klara där ska jag och hjärta åka och fylla upp frysen lite, den är något tum. Ikväll blir det nog bara mys här hemma i våran mysiga lägenhet:)

0 kommentarer: