Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 augusti 2010

postheadericon Sista natten...

Nu är det äntligen dags för sista natten i denna skit lägenhet. Har fortfarande ingen som vill ha den. Undra om det verkligen är någon som kommer att ta den? Kan han inte bara inse att han bör renovera den? Jaha, någon gång kommer det säkert att vara någon som vill ha den.

I morgon så är det dags för den stora dagen, då går flyttlastet till grönbetes v :) ska bli så skönt o mysigt. Hoppas vi kommer att trivas super bra i denna lägenheten:)

Skolan började även idag. Mycket information att ta in, men det smälter nog in med tiden får vi hoppas. Dem ställer ett mycket högre krav på oss denna terminen, så hoppas det går bra ändå:)

2 kommentarer:

Sara sa...

Åhh vad spännande:) Hoppas allt går bra med flytten, längtar tills jag får se nya stället:)

Molly är tre dagar i veckan nu fram tills lillebror kommit, sen blir det tre timmar om dagen vilket är gratis då. Det är mest för att det blir mer avlastning för mig såhär och hon får ut mer av att vara på dagis fem timmar istället för tre:)
puss!

sara med Viggo sa...

Okej, vilken tur jag inte ska ha dom i ett album då, utan ska klippa o klistra med dom och göra en egen bok från dopet till honom:) men tar man 10x så säger dom att det blir en ful vit kant runt allt:S äsch får helt enkelt testa och se! Hoppas ni haft en mysig resa:)