Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 augusti 2010

postheadericon God morgon!

Då var det en ny vecka och skolan börjar redan i morgon. Jag känner mig skitnervös, som en stor klump i magen. Men jag vet inte varför. Kanske för att skolan börjar, men vad har jag att vara nervös över?

igår blev inte dagen som jag hade planerat den, men den blev bra ändå:) Efter att jag packat upp resväskorna och pulat med det, så satte jag mig vi datorn för att beställa litteratur och fixa en massa med skolan. Det tog SUPER lång tid att hitta alla böckerna, så efter några timmars letande var jag färdig. Efter det körde jag och handlade lite tillsammans med Svärmor och Kevin. Sedan hem till mapa för att träffa Fiffi som var hemma över denna helgen. Efter det hade vi blivit bjudna på 3 rätters middag hemma hos Jocke, myclet god mat och trevligt sällskap. Kvällen slutade inte allt för tidigt...

Idag har jag fått världens förkylning, vilket inte alls är roligt. Men sådant man får ta:) Som ni förstår hann jag inte med någon packning alls igår, så idag MÅSTE det packas för fullt här hemma. Det är bara en dag kvar tills vi flyttar, för skolan börjar som sagt i morgon, och då hinner jag inte med så mycket, bara på kvällen!

Nahe, lite frukost på detta kanske?

4 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Lycka till med skolan i morgon, kommer nog gå bra ska du se, och lycka till med flytten sen :) hojta bara till om ni behöver hjälp! KRAM!

Anna sa...

Hej! Japp det ska vi göra. Vi är en del som ska hjälpa till, men hinner vi inte så slår vi en pling. När flyttar ni?

Johanna ♥ sa...

Vi vet inte det än, :S sista dagen någon kan komma på visning i dag men ingen som ringt så det kommer nog inte fler, får hoppas det som vill ha lägenheten vill ha den 1 oktober såfall flyttar vi i mitten av september. och jag har inte ens börjat packa :( vill dem inte ha den 1 oktober är det inte inflyttning försen 1 december. vi vill inte bo i kartonger ända tills dess då :( Men förhoppningsvis får vi reda på det denna veckan :)

Anna sa...

Fet får vi hoppas att ni gör då. När kan ni flytta in i den nya lägenheten?