Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 augusti 2010

postheadericon Måndag 16 Augusti

Då jag egentligen hade skrivit ett väldigt långt inlägg, insåg att ni nog tycker det blir lite jobbigt att läsa allt, ska korta ner det och bara skriva det roliga..

Fredagen innehöll bara jobb, och sedan en slappekväll.
Lördagen: flytt, besök på Ikea, inhandlat tv/bok hylla. lampa och andra små saker.
Söndag; Bromölla möbelaffär för att beställa soffa, köpa köksbord och en hylla även hann med att packa ner en hel del i lägenheten:)
Måndag; Första dagen på semestern/sommarlovet. Ärenden i stan, packat både till resan och i lägenheten. ett besök hemma hos Lina då Rogers mamma "spådde" oss. Intressant men kanske inte jätte trevligt. Får se hur det slutar, hehe!!

I morgon kväll är det dags för oss att bege oss till BARCELONA!! Som jag har längtat. Denna resan kommer så lägligt. Jag lovar att jag ska bara njuta och slappna av. Släppa allt som bekymrar mig:)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jasså ni ska inte behålla er nuvarande tvhylla? fick den inte plats eller? hoppas ni får det super bra på semestern nu, NJUT! Hälsa patte! kram

Anna sa...

jo den får nog plats. men vi tycker att det bli för mörkt med den bokhyllan. Är ni intresserade?