Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 augusti 2010

postheadericon Andys + Shopping

Igår spenderade jag några timmar på Andys tillsammans med Zarah & Molly. Lite tråkigt att Molly är så feg, hon vågar inte göra så mycket. Men det hindrade inte varken mig eller Zarah till att göra saker, hehe:) Efter Andys blev det en runda på stan, fyndade en del rea saker, så det blev billigt för mig:)

Killen som bor i den lägenheten vi ska flytta in i, ringde igår så ikväll ska vi åka och kolla på den en gång till, det ska bli skönt. För vi är lite oroliga över att vissa saker inte ska få plats, men det får vi hoppas:) Sedan är det alltid bra att kolla en gång till, för man glömmer en del. Kommer knappt ihåg vad det är för tapeter i lägenheten.Så det känns bra att få komma och kolla en gång till. Ska även be att få kolla på källarutrymmet som vi aldrig gjorde förra gången. Hoppas att det är stort så vi får plats med alla sakerna som vi har i källaren nu.

Så idag ska jag åka och handla och fixa lite saker. Sen ska jag börja packa. Tänkte se om jag hinner med en hel del idag kanske. Skulle vara så himla skönt att ha det gjort sedan, så man kan slappna av några dagar inna vi åker sedan.

Igår beställde jag kläder på H&M, hoppas att de kommer att passa. Men det tror jag för jag provade det inne på H&M inne i stan, men dem hade inte fått in tröjorna i den färgen som jag ville ha. Idag gjorde jag ett tillval och la till en annan tröja, skönt att jag slapp frakten på den:) Så kan hoppas att de kommer i början av nästa vecka:) Sen har jag lovat mig själv att INTE handla en massa kläder, utan i stället spara pengarna och köpa fina saker till lägenheten, känns mycket roligare just nu:)

Nej nu ska jag äta upp frukosten (som inte är god), sen ska jag åka och handla!!

0 kommentarer: