Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 augusti 2010

postheadericon Helsingborg.



I fredags var det dags för Helsingborgsfestivalen. Kallt som bara den var det, så fick köpa mig en tjocktröja för att jag inte skulle frysa ihjäl... Patrik bestämde sig för att hoppa Bungy Jump
(Länk till filmen). Innan han bestämde sig för att hoppa, så hade jag sagt att om du ska hoppa så följer jag med upp och filmar det hela, och tyvärr så fick jag ju stå för detta, så det är jag som filmar, och jag är mer rädd än vad Patrik själv är, men roligt fast dock SVIN kalt var det... Annars var det en mysig kväll vi hade i Helsingborg:)

Igår fick jag inte vara hemma för Patrik hade en överraskning till mig som han skulle göra. Så jag åkte hem till Lena och ät frukost, stannade där ett tag. Sedan åkte vi iväg för att handla och fixa lite andra saker. Äntligen hittade jag sådana skor jag velat ha hela sommaren, så jag blev nöjd:) När jag sedan äntligen fick komma hem var jag tvungen att städa lite, efter städning, duschning och matlagning var det dags för att åka hem til Jocke, då han skulle ha en "avskedsfest" som han kallade det. Han åker till Turkiet idag, och är enormt flygrädd, så ska bli spännande och se hur detta ska gå, hehe! Kvällen slutade tidigt då hjärtat mitt är och jobbar idag..

Dagen idag började med ytterligare lite städning av det sista eftersom vi precis har haft en lägenhetsvisning, som jag tyckte verkade gå bra. Men samtidigt verkade dem inte jätte intresserade, så vi får se hur det hela slutar.Hoppas dem kan flytta in snabbt, hade varit så himla skönt och slippa alla dessa dubbelhyror som vi kommer att få annars.

Så dagen idag tänkte jag spendera tillsammans med alla flyttlådor, med andra ord tänkte jag börja packa rejält idag. Måste dock åka hem till min morbror och låna en hel del flyttlådor som behövs. Om jag hinner och orkar tänkte jag åka till mor och far en runda med. Dem har varit i Oslo i några dagar hos min bror, så inte träffat dem på över en vecka nu...

Idag är det bara 18 dagar kvar tills vi åker iväg, tiden bara rinner iväg. Jag har bara 8 dagar kvar att jobba "wohoo" så gött det är:)

                                                 Hela gänget, utom Jenny:(

                                                     Jag & Mitt hjärta:)

                                                Innan vi åker upp i "kranen"

0 kommentarer: