Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 augusti 2010

postheadericon Min födelsedag!

Hipp hipp hurra, för idag är det min födelsedag:) Det kommer bli en bra dag, det känner jag på mig. Inte nog med det, är ju SOL ut, som vi inte fått se så mycket på senaste tiden. Synd bara att jag inte har tid att sola idag. Nej för idag är det en MASSA ärenden som ska fixas, och då menar jag massor. Så hela dagen är uppbokad på saker som ska göra. Inte nog med det, så ska jag försöka att klämma in och packa med, men på något sätt ska allt detta hinnas med, för resten av veckan är i stort sätt fullbokad:)

Nej nu har jag inte tid att sitta här, utan som sagt ett fullspäckat schema idag:)

Ps: kommer nog inte att ha tid att blogga så mycket den närmsta tiden, resa & flytt!!

0 kommentarer: