Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 augusti 2010

postheadericon Om 2 veckor:)

Ja, om två veckor är det våran tur att åka iväg, det ska bli så himla skönt och mysigt. Ska bli skönt med lite värme igen, för det verkar som om sommaren har gett upp här hemma. Inget bra väder alls, och inte speciellt varmt kan jag påstå, kanske hösten som smugit sig på?

Igår var det dags för vår älskade tjejkväll. Det var så himla mysigt och god mat fick vi:) Det är så trevligt att vi kan få ihop det så alla kan träffas så:)

Idag är jag ledig. Från början hade jag tänkt åka till stranden idag, men vädret verkar inte så lovande, eller jo nu på morgonen. Men framåt middag verkade det som om det skulle bli sämre väder. Så jag, Zarah & Molly ska åka till Andys idag har vi bestämt. Det ska bli trevligt, ta en fika och lite så...

Är ledig i morgon med, har inget bestämt då så får se vad det blir. Måste nog börja packa, eftersom vi åker iväg snart.

Patrik har hittat biljetter till fotboll nu, så när vi är i Barcelona så blir det fotboll:):)

0 kommentarer: