Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 augusti 2010

postheadericon Cupcakes:)

Jahapp nu är man framme på sin sista jobbedag. Sen har jag "sommarlov" vilket ska bli väldigt skönt, och innebär att vi åker till Barcelona om 5 dagar:)

I Tisdags så försökte jag mig på att baka något nytt, Cupcakes. Det var inte alls vårt och goda blev dem. Men nästa gång ska jag lägga ner lite mer tid på designerna, så dessa blev inte så fina. Men gud så goda:)



När jag kom hem i måndags efter att jag träffat min "schmulor" (gamla basgruppen från förra terminen), så hade Patrik en överraskning till mig...

Han hade blåst upp 22 balonger och köpt mig en tårta, och även trisslotter (som det tyvärr inte var någon vinst på). Såhär såg det ut:)


I går efter jobbet så åkte jag upp till den nya lägenheten och skulle skriva på ett papper på att han lämnar kvar tvättmaskiner och lite annat som vi har köpt av honom:) Tog även bilder så man kommer ihåg hur det ser ut, men tyvärr blev det inga bra bilder, OCH ni får spara er tills ni kommer och besöker oss när vi har flyttat in:) Efter det var det dags för visning igen, det var ett ungt par som studerar på Högskolan så man kan hoppas att dem vill ha den. Verkade som om dem kunde ta över den tidigt med, och det får vi verkligen hoppas på:)

Efter visningen var det dags för middag hemma hos mamma och pappa. Det var lika trevligt som vanligt. SUPER god mat och även tårta, och mina hemlagade Cupcakes:) Kvällen slutade sedan framför fotbollen. Synd att vi missade Zlatan när han gjorde mål, men vem kunde tänka sig att han skulle gör mål efter 3? minuten?.. jaja, Sverige vann i alla fall. Det är huvudsaken...

Förresten på tal om fotboll, så har jag nog inte berättat att vi ska kolla på Sverige - San Marino i September. Det var en på Patriks jobb som berättade att det tydligen var slutsålt till den matchen, så det ska bli jävlit skoj att kolla på. Det kommer bli många mål i den matchen för San Marino är dåliga, hehe!! Nej nog snackat om fotboll...

Idag har jag inte gjort mycket. Vi har haft väldigt lite att göra på jobbet idag, så då blir man väldigt seg, så idag är jag trött. Jobbade även till 5 idag, vilket är väldigt tråkigt. Men jag får tänka på att det är sista dagen i morgon på jobbet:) Vet inte när jag kommer jobba nästa gång. Men det blir väl i jul, kanske man kan hoppa in någon helg, men jag känner att jag vill ha dem att ta det lugnt på, men ekonomin skriker lite med, så vi får se hur det blir med den biten till hösten...

Nej om jag skulle ta och pussa på min älskade sambo som jag älskar väldigt mycket. 5 år av lycka, kärlek och Patrik!

0 kommentarer: