Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 augusti 2010

postheadericon Hemma!

Så nu är vi hemma efter en 10 dagar lång semester:) Allt har varit tipp topp, förutom att Patrik blev sjuk under två dagar, hade hög feber och förkylning. Men det är bättre med den nu.. Känner att förkylningen på gång hos mig nu, mindre kul:(

Under vår underbara resa har vi hunnit med allt som vi har velat, solat, badat, shoppat, kollat på fotboll, gått på Las Rambla (den kända gatan) kollat på "slottet" kommer inte på vad den heter just nu. Ätit en massa mat.. Jaa en hel del har vi hunnit med. Jag har även nattbadat, hehe. Det var ett minne för sig, var fruktansvärt feg, men efter ett tag så doppade jag mig, hehe! Varit ute på lite olika krogar har vi med hunnit med. Så det är nog allt lite kortfattat..

Nu är det en massa roliga saker som står på spel, för vi flyttar om 3 dagar, och om 2 dagar börjar skolan igen. Ussh får en klump i magen nu. Men det kommer säkert att gå bra:) Nej nu måste jag beställa all litteratur till höstterminen "blää" Kostar en MASSA pengar, men får det vara värt. Ingen som har dem böckerna som jag behöver, Suck!!

Hej och hå, nu måste jag sätta fart med allt!

0 kommentarer: