Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 oktober 2010

postheadericon Landskrona..

I fredags hade vi besök av Fredde & Julia, spelade lite spel och hade det allmänt trevligt :) Kvällen slutade inte så sent. I går så storstädade jag här hemma, känns väldigt skönt nu.. På eftermiddagen så begav vi oss till Landskrona för att besöka Tonny & Jenny som hade inflyttningsfest. Kvällen var trevligt tillsammans med trevligt sällskap. När klockan slog halv 11 så begav vi oss mot Helsingborg, där vi skulle ut på någon krog. Men väl inne i Helsingborg var det svårt att komma in, pga vi har en som inte är 18, så vi var beredda på det. Men kvällen slutade tidigt då dem flesta ville att vi skulle åka hem. Så det var en ganska så onödig resa enligt mig, men men... Vi sov över hemma hos Tonny & Jenny, tillsammans med alla andra, typ. Så det var full rulle där hemma, men mysigt och trevligt :) det hände inget med bilen heller, vilket var bra, så vi kanske komme rköra fler gånger, kan hoppas på det, för resan dit var inte billig med tåg...

Nu är vi hemma, och vi har även varit och hämtat våran rauter, så nu slipper vi surfa på grannens internet "opps"..  Jag har lovat att lägga upp bilder på lägenheten, så om jag kommer ihåg det så tar jag bilder ikväll, för det är mysigare när det är mörkt...

Nu ska jag lägga mig och kramas med mitt älskade hjärta. Hoppas inte att vi somnar bara...

0 kommentarer: