Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 oktober 2010

postheadericon Snö??

Kollade precis in vädret hur det skulle bli nu i helgen, och natten mellan fredag & Lördag stod det att det skulle snö?? Det kan man hoppas på, men den behöver inte ligga kvar. Bara så man får en glimt av den så man vet att det har snöat :)

Idag har jag äntligen tränat. Det kändes skönt. Hoppas nu bara att jag kan fortsätta med träningen så jag går ner dem där kilona tills nyår, så jag vinner vadet för en gångs skull :)

Annars har jag varit i skolan en sväng idag med. Igår var det full dag, så hann inte göra så mycket annat.. Idag hade/har jag tänkt börja skriva på ett idrottsarbete, men jag tycker det är tråkigt och svårt + att jag inte har så mycket att utgå ifrån, så jag vet inte alls hur jag ska göra.. Får väl börja läsa i boken lite, skriva om själva observationen... Nja jag vet inte.. Det är så himla svårt! Jaja, det löser sig. Arbetet ska inte vara inne förens om 3 veckor, men typ alla andra i klassen har börjat skriva på det så man känner sig stressad, men jag borde inte göra det!!! Tror jag ska skriva om Motorik, någon som har några bra böcker så lånar jag gärna..


0 kommentarer: