Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 oktober 2010

postheadericon Helg!

Nu har jag avverkar föreläsningen. Den var intressant och den kunde ha vara lite längre enligt mig! Nu är det helg, och jag vet inte redigt vad jag ska hitta på idag. Kanske ute och gå en runda, men det är så förbannat kalt idag.. På tal om det så skulle jag kanske ta och köpa mig en lott idag. I morse när jag skulle gå till skolan så kollade jag ut, såg att det var väldigt mörkt på ett håll. Men jag tänkte att om jag går snabbt så hinner jag nog fram innan det börjar regna. Så tag tog på mig kläderna, och precis innan jag skulle gå ut, så hörde jag något smattrande på fönsterna, kollar ut åhh jo visst har det hunnit börja regna. Så bestämmer mig för att ta bilen (ja, jag vet jag är lat, men det är inte roligt och sitta i skolan med blöta kläder), så vilken tur att jag gjorde det. För när jag skulle gå ut till bilen så kom världens hagel, det la sig på marken så det såg ut som snö.. Usch, verkligen tur att jag inte gick till skolan som jag brukar..

Annars så ikväll ska vi på middag till mina föräldrar. Efter det ska vi kolla på Facebook filmen (kommer inte på vad den heter) i Bromölla, för dn går inte här i Kristianstad, SOM VANLIGT!!! Har så himla dåligt utbud med filmer i denna lilla staden, skit stad!! Är väldigt sugen på att baka med, men eftersom jag inte ska äta sådana saker så får jag håller mig borta från att baka, eftersom jag då inte kan hålla mig borta från det...
Än så länge har jag inte gått ner något, men kan fortfarande inte träna. Hoppas jag kan komma igång med det nästa vecka, hade varit så skönt!! Känner mig bättre idag, inte lika hostig och snuvig. Så hoppas skiten är på väg bort nu bara :)

Annars har vi inga planer alls denna helgen. Ska bli en lugn och skön helg :) Men för tillfället är jag väldigt nervös. Har fortfarande inte hört något från Zarah. Hoppas bara att allt är som det ska och lill-killen mår bra, självklart du med Zarah! Tycker du kan ta och höra av dig NU!!

0 kommentarer: