Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 oktober 2010

postheadericon Sölvesborg!

Filmen "The Social Network" var väldigt bra i fredags. Rekommenderar att kolla på den. Intressant film om Facebook :) Efter att vi kommit hem från Bromölla och filmen så tog det inte många minuter innan lilla jag somnade i soffan, som vanligt!

Men på lördagsmorgonen vaknade jag pigg och utvilad, kändes härligt! Lördagen gjorde jag inte alls mycket. Kollade på Arkiv X. Vid halv 5 begav vi oss mor Sölvesborg för att hälsa på Alex & Suzi. Hade en väldigt trevlig kväll med mycket "hemma" dans,( Suzi: Markolio)!!! Tyvärr slutade kvällen/natten/morgonen alldeles för sent för våran del. Kl stod på 5:55 när vi kröp ner i sängen. Då hade ändå inte dem andra gått och lagt sig ännu.. Vet inte när dem kröp i sängen, men ett bra tag efter oss skulle jag tro. Efter bara tre timmars sömn bestämde vi oss för att det var lika bra att köra hem med en gång, eftersom vi var så trötta. Så väl hemma blev det frukost bestående av Köttbullsmacka (för er som förstår, det var bara apropå). Efter det somnade vi till i några timmar, sen dess har vi varit mer eller mindre döda. Blev faktiskt Kinamat idag, gott som bara den :)

Fick även ett samtal av Zarah idag, blev glad över att du ringde. Så skönt att allt gått bra och att det känns bra med. Längtar tills på fredag då jag får se ert lilla underverk, för liten är han ju verkligen :) Nu har jag en sovande sambo bredvid mig, egentligen vill jag låta han sova, men då är risken att han inte kan somna sen när jag väcker han för att gå in i sängen.. Bäst att väcka han nu!! Som sagt, vi har en del timmar att ta igen, så det bli i säng tidigt ikväll.

0 kommentarer: