Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 oktober 2010

postheadericon Ingen ork!

igår skrev jag om att jag hade så fruktansvärt ont i halsen, på kvällen blev det värre och fick lite feber. Men i morse vart allt borta och det kändes väldigt bra. Så ja traskade bort till förskolan för att spendera förmiddagen där... Efter middag var det dags för föreläsning på skolan. Så åkte dit, när jag väl satte mig ner och kopplade av så kände jag hur trött jag är och att det verkligen är något som inte stämmer. Hur kan man vara så trött så man knappt orkar bära sin egen väska? Jag vill verkligen ha svar på vad det är för fel, varför jag alltid är så trött och aldrig orkar göra något. idag hade jag bestämt mig för att gå och träna om jag inte hade ont i halsen. Men eftersom jag inte ens orkar bära min egen väska så är det inte ens lönt att åka dit, det ger inget! Om jag skulle ringa till doktorn så skulle det ta flera veckor innan jag kan få en tid som skulle passa mig, och ja tror ändå inte att dem skulle hitta något. Det enda är att han skriver ut ett recept som är svindyrt och säger att man ska testa det, och återkomma om det inte gör det.. Åhh blir så trött på att det alltid ska vara sådana köer till allt...

Jaja, nu måste jag ägna mig lite åt skolan, så mkt jag orkar inte...

0 kommentarer: