Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 oktober 2010

postheadericon Tidigt!

Idag börjar jag halv 7 på förskolan. Ska ha öppningar. Inte speciellt kul att gå upp såhär tidigt, men det får det vara ibland. I dag ska jag "leka" med mina troll. Har tagit kort på dem, men hinner inte lägga ut dem nu.. Önska mig lycka till dig. Är faktiskt lite nervös. Detta ör något som jag inte har använt mig av innan och känner mig inte alls bekväm i den "rollen" som jag ska kliva in i senare idag.. Ussh!!!

Senare i eftermiddag ska jag äntligen få träffa William, ska bi mysigt :) kväll blir det bara en skön hemmakväll! Det behöver vi!

0 kommentarer: