Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 november 2010

postheadericon Plugg, plugg, plugg

Igår städade och tvättade jag här hemma. Gud så skönt det är med tvättmaskin. Jag bara älskar det :) Ska aldrig mera vara utan tvättmaskin. Det är lätt värt dem där extra kronorna för att få ha en tvättmaskin. Inte för att jag har märkt någon skillnad på elen ännu. Men har inte fått igång alla räkningar så som jag vill ha dem ännu. Har även någon räkning kvar sedan gamla lägenheten, men hoppas allt ordnar upp sig nu i årsskiftet så vi får alla räkningar som vi vill ha. Som jag skrev i ett tidigare inlägg att jag har klantat till det och gjort så vi har dem flesta räkningarna på autogiro, och det vill vi INTE ha. Men det löser sig!!

I går eftermiddag åkte jag hem lite tidigare till Lina och Zarah, snackade lite skit sedan åkte vi vidare till Tollarp där vi skulle p tjejmiddag till Sara. Hade en trevlig kväll med mycket bebis snack, men så blir det nu för tiden när många av oss har barn...

Idag har jag varit duktig. Hunnit skriva färdigt två arbeten + att jag har planerat inför lärarbesöket som jag har i veckan på praktiken. Så känner mig flitig. Tänkte även börja på mitt tredje arbete som också ska lämnas in snart. ussh det är så mycket arbeten hit och dit nu.. har knappt själv koll på dem, bläää!

Jag kom på igår att denna månaden skulle jag bara få halva csn, men gick in och kollade i morse och skulle faktiskt få hela denna månade, vilket jag tyckte vad konstigt, men men. Jag tackar aldrig ner till pengar, så det blir lite julklappar i år i alla fall.

0 kommentarer: