Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 november 2010

postheadericon Va skönt!!

Nu är jag färdig med alla arbeten som ska in denna veckan. Känns som en stor lättnad att jag är färdig redan :) Egentligen är jag inte riktigt färdig ännu. Har bara gjort ett utkast på arbetena som min lufare ska läsa i morgon då jag ska till praktikplatsen för den sista fältdagen för denna terminen. Hon ska läsa igenom det och det blir bra så. Det är både en yrkesdeklaration, verksamhetsplan och VFU-mål. Det säger kanske inte er något som är inne i detta "tänket" som jag är nu. Men detta är inga små uppgifter som ska skrivas, utan både  verksamhetsplan & yrkesdeklaration är på vardera ca fyra sidor. Men dem är gjorda och jag är glad över det!

Resten av veckan ska jag ägna mig åt andra saker som behövs göras. Eftersom vi har inflyttningsfest på lördag så måste här städas, och även städas på balkongen. Kanske piffa till den lite, om jag har något som kan stå på balkongen. Men det löser sig. Vill inte köpa något nu innan jag åker till Ullared. Hittar säkert snygga saker där till balkongen.

Om ca en timme åker vi till Alex & Suzi för att ta en fika i deras nya marklägenhet. Spännande att kolla in den.

 Här är en bild på mina fina troll som jag gjorde till förskolan förra veckan. Jag lovade ju er att lägga ut en bild. Jag kan erkänna att det tog sin lilla tid att göra dem. Men det var helt klart värt det för barnen älskade dem. Speciellt att känna och klämma på dem. Så det var värt besväret :)

1 kommentarer:

sara med Viggo sa...

Min moster. jag ska alltså få en kusin till, beräknad 22 november, så snart!