Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 november 2010

postheadericon Frukost är inte gott...

Idag är det som sagt dags för den där omtalade mässan som vi ska ha på skolan. vet inte vad jag egentligen tycker om den. Men det positiva är att det är sista dagen i skolan på fyra veckor, "tjohooo"! För på måndag är det dags för allvaret, det är praktiken som börjar!

Sitter och försöker få ner lite frukost. Men jag som säkert tidigare har nämt så har jag så svårt för att äta frukost nu för tiden. Så fort jag ska äta (men det gäller bara frukost) så börjar jag klökas och ha mig. så tyvärr funkar det inte så bra med frukost för tillfället. Tycker det är så himla konstigt, jag som alltid har älskat frukost innan. Hoppas det går över snart, VÄLDIGT snart!

Ojoj tiden tickar. ska snart vara på skolan så måste rusa. Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Sara sa...

Gravid?

Anna sa...

Nej, det är jag inte. Det är jag säker på..