Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 november 2010

postheadericon Onsdag!

I morse var det inget vidare väder och jag var inte alls sugen på att åka till förskolan, för vi skulle vara ute i skogen. Men jag masade mig dit. Väl där så hade dem bestämt att vi inte skulle till skogen, så glad blev jag :) Vi stannade inne hela förmiddagen busade och åt frukt. Härligt! I eftermiddag har jag pratat lite med min handledare, det känns bra. Men väldigt mycket krav på oss denna terminen, så får hoppas på det bästa :)

Snart ska jag börja göra mat. Lena kommer vid fyra, vi ska kolla på Tre kronor som vanligt :) Sen är det greys Anatomy ikväll "jippi"!! Bara älskar det programmet.

I morgon har vi en så kallad mässa i skolan. Där alla redovisa vart de har valt att lägga sitt studiebesök. Vi var på Malins Minne, som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Ska bli trevligt att se vad alla andra grupper har jobbat med. Det ryktas att tidningen ska komma dit, så får kolla på torsdag om jag är med Men skulle inte tro det..

Nej, nu kommer mitt hjärta hem alldeles strax. Så ska pussa på honom lite.

0 kommentarer: