Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 november 2010

postheadericon Onsdag!

Praktiken rullar på för fullt. Har inte börjat ha så många aktiviteter ännu, vilket är väldigt skönt så jag hinner komma in i verksamheten.

Igår slutade jag tidigt, efter det gjorde jag inte ett smack, fixade bara med en aktivitet som jag och den andra tjejen hade tillsammans idag.

Idag har jag jobbat länge. Först hade jag praktiken mellan( kom redan halv 9, då jag skulle laminera till aktiviteten) 9-16, 16,30-18,30 så hoppade jag in som vikarie. Var själv med barnen  17.00-18,30, men det funkade bra. Hade bara 4 barn så det funkar bra.

I morgon och på fredag så slutar jag tidigt. 14.00 i morgon och på fredag ev redan 13.00,så det hade varit trevligt om man kunde hitta på något. Så är det någon som är ledig eller så, så bara hör av er. För jag vill väldigt gärna hitta på något...

Nej, lite mat på detta hade inte varit fel :)

0 kommentarer: