Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 november 2010

postheadericon Harry Potter!

Om en liten stund ska vi köra in till stan för att kolla på efterlängtade Harry Potter, som jag längtat :) Men innan dess ska jag äta lite mat, börjar bli hungrig nu.


Nu precis så hann jag med att börja på ett av arbetena som ska lämnas in snart, kändes skönt. Det var inget avancerat arbete och tänkte skriva klart det i morgon. Sen är det bara att börja på nästa, pust!! Så är det att plugga på Högskolan. Men jag hoppas det är värt besväret när jag väl är färdig...

Förra veckan så ringde jag till jobbet (köket i Åhus) för att höra om dem hade några tider till mig i jul. tyckte det hade gått lång tid sen jag ringde och sa till om vilka dagar jag kunde jobba. Men det visade sig att dem hade glömt att ringa till mig och nu står jag utan jobb. FAN vad förbannad jag blev. Givetvis visade jag inte det i telefonen. Men förbannad blev jag efter åt. Berättade då att jag hade ringt till chefen och berättat vilka dagar jag kunde jobba. Men så visade det sig att han hade glömt att skriva upp det, så allt är i själva verket hans fel. så himla surt. Där rök flera tusen!!! Jaja, får väl sitta hemma i min ensamhet när Patrik jobbar!!!

Har funderat på att sluta bloggar då det verkar som att ingen läser i min blogg. Så varför blogga då?

4 kommentarer:

Vi i Landskrona sa...

Jag läser och min sambo läser... :-D

Anna sa...

Hehe, det är tur att någon läser i alla fall...

Johanna sa...

Vi läser också ;)

Susanna sa...

jag läser din blogg Änna KRAAM Sussie:)