Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 november 2010

postheadericon Kaous...

Morgonen började inte så bra då Patrik kom upp 10 minuter innan han börjar och säger att han nycklen till cykellåset pajat och undrar om han kan ta bilen, inga problem. Men vi har inte fått på vinterdäcken ännu och Patrik glider mer eller mindre till jobbet. Hyper nervös ligger jag kvar i sängen och väntar snällt tills han har kommit till jobbet, då han lovade att ringa när han var framme. Men efter det kunde inte jag somna om. Nervös som, ja jag vet inte vad... Men strax efter det ringer Lena till mig, undrade lite om i eftermiddag då hon kommer på middag som vanligt. Sen var det inte lönt att somna om så jag gick upp i ställer, drygt en halvtimme innna jag hade ställt klockan... Jaa, vilken hektiskt morgon och jag som inte alls är nervös eller så.. Men jag hopas det går bra. Blev jag godkänd förra året med graders feber och ingen röst så blir jag väl godkänd idag får vi hoppas:)

Tycker faktiskt det är mysigt med snö idag, nu har jag verkligen fått julstämning. Känner att julen ligger en nära nu..

0 kommentarer: