Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 november 2010

postheadericon Förbannad!!!

Är så jävla förbannad just nu.. Kan inte betala mina räkningar. Kommer inte in på Patriks internetbank och räkningarna går inte att betala från min internetbank. Hus ska jag göra nu?? Är så sjukt förbannad så jag vill bara gå och lägga mig, orkar inte bry mig mer om dessa jävla räkningar som ALLTID blir fel, hur jag än gör.... Så trött på denna skiten nu...

Gårdagen gick bra på förskolan, läraren godkände mig. Känns skönt! Men när jag kom hem blev det mer eller mindre kaos, Orkar inte dra upp allt här, långt och krångligt. Men maten stod på bordet vid 20:00 igår i alla fall. Efter det en film, sen sängen...

Det är väl ingen som undkommit att det är mycket snö ute. Mycket mysigt och lagom till 1:a advent. Undra om det kommer få ligga kvar länge nu.. Nästa vecka ska det vara minusgrader hela veckan, så ett par dagar till i alla fall :)

0 kommentarer: