Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 november 2010

postheadericon Helgen!

Torsdagen och fredagen spenderade jag hemma i min ensamhet. fredagskvällen var vi på bio. Såg Unstoppable. det var en mycket bra film, rekommenderar att kolla på den. En riktig nagelbitare :) Handlar om ett tåg som inte går att bromsa och som kör i väldigt hög fart inne i ett tätt bebyggt område...



I lördags var det dags för mitt efterlängtade Ullareds besök, som inte blev som jag ville. Hittade inte alls mycket, tråkigt och stökigt var det med mycket folk. Men sådant jag får ta när jag åker dit vid denna årstiden. Men det var skönt att jag valde att åka med mamma i stället för att ta en bussresa, för vi var klara och körde från Ullared 16:50, hade aldrig hunnit med en bussresa då dem kör hem redan 15:00.
Kvällen spenderade vi bara hemma. Kollade på Så mycket bättre. Ett mycket bra och roligt program, om låtarna är bra vill säga. Måste bara säga att Septembers låt tillsammans med Petter var SUPER bra. Den var med i programmet förra veckan. Patrik läste att de ska spela in låten så den släpps om ca 3 veckor. Den låten bara måste jag ha, Mokrofonkåt heter den.

Söndagen spenderade jag hemma med lite plugg, fick naturligtvis åka hem en runda till pappa och gratulera honom. Där hemma satt vi och kollade på gamla kort. Såg kort på mig när jag var liten som jag aldrig sett innan, vilket charmtroll jag var :)


Måndag var det dags för praktiken igen, en ny vecka och nya lärdomar :) Efter praktiken satt jag bara och pluggade, men innan dess hann jag med en runda på gymmet, kändes skönt. Synd bara att det är så mycket folk där nere. tycker inte om det, känner mig uttittad!!

Även idag har det varit praktik, efter den kom Lena på middag, sedan kollade vi på tre Kronor som vanligt, slutade väldigt spännande. Roligt att kolla på serien igen, så mycket man glömmer i den...

Ibland tycker jag inte alls om Facebook. Men sen i andra stunder tycker jag den är super bra. Tycker inte om den när klasskompisarna skriver att dem gjort de och de arbetet färdigt redan, jag blir bara så stressad fast att jag vet att jag har flera veckor kvar innan det ska vara inne.  Då tänker jag att den personen har till och med en familj att ta hand om, och inte ens ja hinner som bara har mig själv att bry mig om. Då ställer jag mig frågan och undrar hur jag prioritera i mitt liv?? Tydligen inte lika bra som dem, hmmm?? Jaja, det löser sig. tycker det är skönt att kunna ha några dagar då jag kan slappna av och göra det jag vill. Men det som är bra med Facebook är att jag kan fråga klasskompisarna och även andra om det är något jag behöver hjälp med. Sen får man reda på så mycket via Facebook. Den och den personen är gravid, den är tillsammans med den, ja ni fattar själva...

Nej nu är jag väldigt trött. Ska massera Patrik som jag lovade innan sen ska jag sova. God natt!!

0 kommentarer: