Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 november 2010

postheadericon Fest!!

Igår hade vi våran efterlängtade inflyttningsfest. Tyvärr kom det inte så många som vi hade hoppats på, men vi hade trevligt vi som var här!! Tyckte att det var dålig stil av vissa att inte ens höra av sig om dem skulle komma eller inte!

Idag är det bara en skön slappesöndag, vilket är väldigt skönt! Tänkte ut och gå en runda i det vackra vädret snart. Sen ikväll är det dags för middag hemma hos mamma & pappa, mamma fyller år i morgon. Det ska bli Kalkon ikväll, mums vad gott :)

I morgon börjar praktiken, det är med blandade känslor som jag kommer att åka dit. Tycker det ska bli mysigt att umgås med barnen, men sen är det allt det där runt omkring som också ska göras, som jag tycker mindre om. Men det löser sig får jag hoppas..

0 kommentarer: