Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 november 2010

postheadericon Äntligen är det lördag...

Jaa äntligen är det lördag och jag har kunnat sova ut, känns väldigt skönt. Trotts att jag inte sover speciellt länge men bara slippa att vakna av väckarklockan är helt underbart. Hjärtat har hoppat in extra både idag och i morgon så han får tyvärr ingen sovmorgon han inte..

Idag blir det städning här hemma, fixa lite med skolan sen i eftermiddag/kväll ska jag på tjejmiddag i Tollarp, ska bli trevligt! Lika tråkigt väder idag som i går. Vill ha lite sol nu, har inte fått mycket av den på sista tiden...

Åhh kan det inte bli sommar igen. Eller att någon köper en resa till mig, det önskar jag mig av tomten :)

0 kommentarer: