Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 februari 2011

postheadericon 6 Februari!

Idag har jag en del att göra. Måste fixa med papper till årsmötet med UA som vi ska ha på lördag nästa veckan. Jag ska inte sitta med längre, så det är en del "slut" papper som ska fixas och så. Tänkte att jag tar tag i det idag, och hoppas på att jag kommer att bli färdig idag med. Jag ska även hinna skumma igenom den där boken på 350 sidor, som jag skulle ha gjort till tidigare i veckan. Men fick inte boken förens igår. I eftermiddag hade jag även tänkt att träna, och sedan laga någon god mat.Någon som har något förslag på vad vi kan laga? Tycker det är så tråkigt att laga mat nu förtiden...

Igår var det kalas hemma hos mamma för mormor. Det bjöds på köttgryta, jag tog ingen potatis utan bara grönsaker och gryta. Det bjöds även på cheesekake, men jag avstod. Känner mig så duktig nu, fast att suget fortfarande finns där! På kvällen var jag hemma hos E, köpte med mig popcorn som jag ät hela kvällen. Trotts att där fanns kakor, godis, alla de storters chips, dipp, jaa ni förstår. Men jag höll mig till popcornen. Känner mig så duktig! Jag hoppas jag kommer att lyckas denna gången. By the way. jag drack ingen alkohol heller :)

Jag har bestämt mig, att jag ska bli ännu duktigare denna veckan med att sålla bort kolhydraterna, ska se om det ger någon skillnad. Vill bara bli av med dem där cm nu, så jag kan leva normalt igen... Jaja, någon gång försvinner dem väl?


0 kommentarer: