Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 februari 2011

postheadericon Redan söndag kväll?

Det gick snabbt att planera vad vi ska göra under VFU:n. Vi hann med en hel del saker, till och med en lunchbuffé på China Wall :) PÅ kvällen hann vi med en del avsnitt av Tre Kronor med :) Åhh jag bara hatar han Sten (för er som kommer ihåg serien) han är så elak. Att det verkligen finns sådana människor här i världen. Jag lider med dem kvinnor som lever tillsammans med sådana män...

I fredag hade jag ett fullspäckat schema (som vanligt). Åkte in till stan för att kolla lite, hittade mig ett par jeans, som jag inte köpt på 2½ år. känns skönt att äntligen börja ha jeans på sig :  Kommer dock i några av mina jeans som jag har nu, men vill ändå komma i ALLA jeansen, men börjar tröttna på denna diet, som bara står still för tillfället...Efter stan var det dags för Kevins 5 års kalas. Han fick många fina paket och vi hade en trevligt eftermiddag/kväll med god mat och god tårta :) Kvällen spenderade vi med att kolla på Big Brother, avsnitten som vi hade missat...

Lördagen började väldigt tidigt, kunde inte sova. Men tog mig en lat förmiddag framför tv:n.. Åkte iväg för att fixa några ärenden. Vid 2 tiden började resan till Malmö. Patrik hade överraskat mig med att köpa biljetter till MELODIFESTIVALEN LIVE I MALMÖ!!! Så, jag hann även med en runda till Gina Tricot. Blev besviken då jag knappt hittade något. Såg en massa fina saker på hemsidan, men dem fanns inte i butiken... Kvällen var magisk och det var hur trevligt som helst!! En upplevelse att få se det live med :)

Var hemma vid 12 tiden, och vi båda somnade som en stock nästan direkt.

 Lägger upp fler bilder en annan dag.

Idag har vi/jag varit duktig. Storhandlar och städat här hemma. Nu ska jag laga lite mat, och sedan väntar det film för oss :) Skulle vilja se Big Brother Live ikväll, men vi har inte kanalen och ja, vet i fan hur jag ska göra. Läste att Ebba och Rickard hade gått ut ur huset, hur kunde detta hända? Jaja, måste kolla vad som hänt... hehe, nörd tänker ni säkert. Men så roligt och se andra göra bort sig i TV!!

Nej, nu kurrar magen så nu ska jag göra potatismos (hemmagjord) och mamma scans köttbullar (Patrik ville så gärna ha det idag, tycker det är godare med riktiga, men ibland kan man äta sådana med)... Köpte mig en semla idag, så tänkte kanske äta den ikväll om jag orkar. Som jag skrev innan, orkar inte hålla så strikt med dieten, måste få unna sig saker, och det får bli på helgerna!!!

0 kommentarer: