Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 februari 2011

postheadericon Vilken helg!!!

Ja, nu är alla kalas över för denna helgen. Vi överlevde allt som skulle hinnas med..

Dopet var jätte fint, Molly som sjöng och allt :) God mat och trevligt sällskap. Tack Zarah med familj för ett fint dop :)

Nu kan jag lägga ut bilder på mina fina kort som jag gjorde för ett tag sedan. Detta är dop kortet som jag blev mycket nöjd med :)


På kvällen var det dags för 25 års fest :) Även den festen blev lyckad. Det var utgång i Helsingborg som gällde. Synd bara att vi inte stannade ute så länge.. Fick vänta på bussjävlen som var en timme sen när vi skulle hem. Fick gå en bra bit i den bitande kylan innan vi äntligen var hemma i värmen igen. Halv fem kom jag till ro och somnade...

 Värden & Värdinnan :)

Puss :)

Undra vad mitt hjärta försöker göra här??

Tonnys kort :)

Gårdagen började alldeles för tidigt för min smak. Men "tyvärr" så hade vi ett kalas till som vi skulle hinna med innan helgen var över. Vankade först och trodde att jag mådde bra, men i samma ögonblick kom värsta baksmällan, suck! Hade sådan huvudverk hela dagen OCH kvällen. Har bara mig själv att skylla... Tyvärr så började dagen inte lika bra, började med att bilen inte ville starta. Batteriet hade dött IGEN! Som tur var så hade vi våra startkablar, så behövde bara lite ström från en annan bil, vilket vi fixade snabbt. Kom iväg något senare än planerat. Men resan gick bra, fram tills vi fick STENSKOTT i rutan, och har en spricka i halva rutan nu. Lagom kul detta! Men bara 15 minuter försenad var vi framme på Linneas 2 års kalas :) Mycket god mat och goda kakor, tack!! 

Eftersom bilen krånglar en del fick jag avsluta dagen med att lämna bilen hos mamma & pappa. Så idag är jag utan bil. Kanske kan hämta den senare idag, eller i värsta fall i morgon!

Linneas fina kort :)


Mitt älskade hjärta som jag ÄLSKAR så himla mycket :)

Dagen idag ska jag ägna åt att packa upp och plocka undan en del här hemma. Ska även hinna med att plugga tills i morgon, då jag har en del sidor som måste läsas... Det snöar även ute idag, jag som hade tänkt hinna med att gå en runda. Tror att jag hoppar över det idag..

I helgen har jag även ätit en del, kakor, godis, tårtor och även en hel del kolhydrater. Men ändå inte gått upp ett gram. Kanske kan börja så smått med att äta kolhydrater nu?? Ja, det tåls att tänka på. Kanske ska börja med det i samband med praktiken börjar i nästa vecka?
Kom på att jag måste ut en runda idag, måste köpa bröd och lite mat tills i morgon "suck"!! Men det är bra med lite frisk luft :)

0 kommentarer: