Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 februari 2011

postheadericon Examination!

Idag hade vi en muntlig examination i skolan. Det gick bra, alla blev godkända på den muntliga delen, vilket känns skönt :)

Skulle egentligen ha gjort vid mina naglar vid denna tiden, men hon hade blivit sjuk, maginfluensa, så jag stannar hemma tills hon är frisk i stället. Skulle även ha åkt för att kolla på Linas hus, men även de blev inställt idag. Men å andra sidan har jag fått en del andra saker gjorde idag. Har precis tagit tag i det där berget av disk som vi hade, skönt nu är det gjort! Försökte även innan, men funkade inte att kolla upp och även söka mina sommarkurser. Ska ge det ett försök till snart hade jag tänkt mig. Hinner även med en träning senare i eftermiddag, vilket ska bli väldigt skönt. Det var ett tag sedan jag var där nu... Hoppas jag kommer ha mer tid till träning sen under praktiken, då jag förhoppningsvis slipper en massa hemarbete :)

Åhh, jag är sååå sugen på att handla en massa nya kläder. Men tyvärr vill inte min ekonomi det. Eftersom pappa fick byta batteri på bilen, så blir det lite pengar där. Behöver även fixa stenskottet på bilen, dock nästa månad. Men det blir pengar även där. Varför kan vi inte vara gjorde av pengar??

Nej, nu ska jag ta tag i lite andra saker här hemma som även det behöver göras...

0 kommentarer: