Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 februari 2011

postheadericon Ny vecka!

Idag var/är jag uppe före tuppen. Det var segt kan jag säga att gå upp idag. Kunde inte sova igår, så det blev inte så många timmars sömn inatt. Jaja, får sova när jag är gammal!

Idag ska vi till den nya praktikplatsen och hälsa på. Vet inte om jag kommer att träffa klassen, eller om vi bara ska träffa lufaren, ska bli spännande och se. Efter vi varit där ska vi till skolan och skriva ihop vad vi ska göra på lektionen som vi ska hålla i på onsdag. Sen i eftermiddag ska jag hinna med träning (glömde bort träningen igår, kollade på film),och efter det ska vi passa Kevin. Så en späckad dag som vanligt i mitt schema.. 

Igår tog det många timmar att få i ordning dem där papperna. Först fick jag inte ihop ekonomin, men upptäckte jag att jag hade gjort fel och då blev allt helt plötsligt rätt. Så glad jag blev:) Som jag skrev innan, igår blev det en del film med. Skönt att börja kolla på filmer igen har knappt haft tid nu om kvällarna..

Skulle även uppdatera min telefon igår (fick ett meddelande om att jag var tvungen att göra detta), efter uppdateringen försvann allt på min telefon, alla sms, kontakter, bilder och även musiken. Blev lagom förbannad kan jag säga. Men kunde rädda en del av kontakterna, så nu saknar jag bara en del av kontakterna, får hoppas att jag kan få dem snart!

Nej, nu ska jag dricka upp min smotthie, sen ska jag bege mig mot min nya praktikplats!

Ha en bra dag alla!!

0 kommentarer: