Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 februari 2011

postheadericon Det lönar sig...


Idag är jag stolt över mig själv :) Det lönar sig att hålla uppe med sötsaker, för idag provade jag min jeans, och vet ni vad? Jag kan nu ha dem på mig utan några problem. Det var två par som satt lite för tajt, enligt mig. Så om jag fortsätter i denna takt, så om ca två veckor så kanske jag kan sluta med denna diet, och leva ett normalt liv. Tänk vad underbart det hade varit :=)

Blev även glad då Zarah sa till mig i fredags att det syns på mig att jag har gått ner, då känner man sig ännu mer taggad :)

Idag ska jag ta tag i en del saker här hemma. Ska köra hem med alla flyttlådor till min morbror. Ska bli skönt att bli av med dem :) Ska fixa lite andra små saker och även hinna med att träna vad det tänkt!

Patrik tog en bil då jag hade jeansen på mig, men vill verkligen inte lägga ut den då, för det första bilden blev suddig, och för det andra så ser jag både trött och ännu tjockare ut på den. Så tar en bild en dag då jag bestämmer mig för att ha jeansen på mig :)

0 kommentarer: