Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 februari 2011

postheadericon Mums!!!

Idag fick vi klarare besked ang arbetet som jag skrev om i förra inlägget. Det blir samma datum som vi har haft innan, så nu har jag ytterligare en vecka på mig att skriva, känns väldigt skönt!

Igår tog jag mig igenom all litteratur som vi har, så nu har jag inte så mycket att göra. Jo det har jag.. Men jag orkar bara inte ta tag i det idag. Känner att jag behöver några timmars ledighet. Senare i eftermiddag ska jag träna i alla fall, ska bli skönt! Idag är det 17 dagar sedan jag slutade med kakor/godis och läsk. Känns skönt. Men suget finns där fortfarande ibland. Mycket jobbigt. Men jag ska klara det. Jag märker ju av det, så hoppas på det bästa!!

Igår när Patrik hade slutat så körde vi runt i lite affärer för att kolla på några saker. Trevligt när vi gör saker ihop :) Jag kan inte avslöja vad som kommer att hända, utan ni får hålla er till tåls!!

I julklapp fick Patrik en wook -panna från jobbet. Jag har inte haft ork eller tid till att testa den innan, men igår tog tag i det hela och wookade lite. Som ni ser på bilden så blev det mat till ett helt kvarter, men gott blev det :)

0 kommentarer: