Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 februari 2011

postheadericon Ojojoj!

Vilken dag jag hade igår...

Slutade redan halv 2 i skolan (tackar vi för) efter en ganska så seg och onödig då jag inte fick ut speciellt vettiga saker, men men! Kom hem, tog lite lugnt, sedan körde till pappa för att hämta en sak, hämta Patrik på jobbet, köra och handla på Willys, skulle inom Kvantum på vägen hem. MEN när vi skulle köra där ifrån startar INTE bilen, vad gör man?? Ringer alla man kan tänka sig skulle kunna hjälpa till... Får inget svar, frågor folk på parkeringen (trotts att det är sjukt jobbigt), ingen som har tid eller startkablar... Tillslut får vi tag i underbara Krölle, som dess utom hade startkablar i sin bil :) Lite ström i bilen så går den hur bra som helst igen :) Ut på Biltema för att köpa startkablar, så nu finns det med i bilen om det skulle hända fler gånger. Hem och lämna saker,sedan köra till pappa, som i sin tur fick köra mig hem, och nu har bilen stått på laddning hemma hos pappa under natten, så får hoppas på att den går att köra i eftermiddag då jag ska hämta den. Men pjuuu vilken dag det blev.. Jag som bara ville ta det lugnt igår. Blev allt annat än det! jaja, hann med en film på kvällen med, det behövdes kan jag säga!

Idag ska vi ha en dag som heter Afrikaaa! Vi ska danska och sjunga till afrikansk musik i konserthuset. Ska bli spännande och se vad det kan vara för något! Hinner jag & orkar så blir det träning idag med...

0 kommentarer: