Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 februari 2011

postheadericon Snö och kalt!

Gårdagen var inte den bästa. Afrikaa dagen var rolig. Fick testa på att dansa afro, fick spela på en del olika instrument, skoj dag! När vi var färdiga åkte jag för att hämta bilen körde en del ärenden med Lena, Malin & Kevin. En viss Kevin fyller år snart. Så Skulle köpa presenter till det! Följde med oss hem en stund. Kvällen slutade dock inte bra.

Fick tillbaka mitt arbete som jag väntat på. Har skrivit om detta arbetet innan, var stensäker på att jag skull få komplettera. Men icke!! Blev Godkänd, till och med G+, inte för att det syns i betyget,men glad blev jag! Så nu är jag godkänd på allt från förra terminen, så kan släppa det! Fick mycket bra respons från min lärare, och det var en befrielse för min del :)

Idag har jag varit en runda på stan och fixat presenter till alla som vi ska fira i nästa vecka :) Skönt att allt det nu är fixat! Tyvärr så började det snöa och regna som bara den, så det var inte så kul att springa i alla affärerna. Handlade dock inget alls till mig själv, tyvärr, ändå är jag urfattig nu!! Jaja, det kommer väl pengar en annan dag, får jag hoppas!

Nu är vi för en stund sedan hemkomna från Lena som bjöd oss på Kina mat idag, mums vad gott :)


Nu blir det nog lite film-mys med mitt hjärta :)

0 kommentarer: